Jestes teraz w: Start Wydarzenia Szkolne Rozrywka

71 dni
Rozrywka
Wycieczka w Pieniny PDF Drukuj Email

W dniach 18- 19 maja 2017r. my, uczniowie klas 1c, 1e i 1f pojechaliśmy na wycieczkę w Pieniny.  W pierwszym dniu wycieczki zwiedziliśmy Szczawnicę oraz podziwialiśmy urokliwy Wąwóz Homole. Po dniu pełnym wrażeń udaliśmy się do oddalonej kilkanaście kilometrów od Szczawnicy, Ochotnicy Dolnej, gdzie w pensjonacie Józefina mieliśmy zaplanowany nocleg.

Wybory Miss i Mistera 2017 PDF Drukuj Email

1 czerwca , jak nakazuje tradycja, w naszej szkole odbyły się wybory MISS i MISTER-a PG4. Do konkursu przystąpiło pięć kandydatek, były to: Wiktoria Bocian (1f), Kinga Skrzypczyk (1f), Wiktoria Pająk (2d), Anastazja Ćwiek (2d), Ewa Skrok (3b) oraz sześciu kandydatów: Patryk Sztaba(1a), Kewin Soboń (2b), Mateusz Monte (2b), Bartek Głowacz (2d), Kacper Lasocki (2e), Jan Ziemian (3a).

Wycieczka w Bieszczady PDF Drukuj Email

W dniach 30.05 - 31.05.2017 r odbyła się wycieczka klas 1a, 3c, 3e. W pierwszym dniu uczniowie zwiedzili Zamek w Krasiczynie. Jest to jeden z najpiękniejszych skarbów architektury  renesansowo - manierystycznej w Polsce, należy również do najpiękniejszych zamków w Europie. Następnym punktem programu był spacer po zaporze solińskiej.

Piękna nasza Polska cała PDF Drukuj Email

Dnia 24 maja 2017r. uczniowie klasy 3a, 2f i 1a pod opieką pań: M. Comber, J. Pinakiewicz, A. Synowiec wyruszyli na wycieczkę szkolną do Łańcuta i Rzeszowa. Poranne słońce zapowiadało dzień pełen wrażeń. Tak też było. Zamek w Łańcucie jest największą i najwspanialszą rezydencją arystokratyczną na Podkarpaciu. Przez wiele lat należała ona do rodu Potockich. Już spacer po rozległym i malowniczym parku zrobił na nas duże wrażenie.

Wizyta na Policji PDF Drukuj Email

Dnia 9 maja 2017r. klasa 3a pod opieką pani J. Pinakiewicz i M. Urbańskiej wybrała się na Komendę Powiatową Policji w naszym mieście. Celem wycieczki było poznanie pracy funkcjonariuszy oraz zwiedzenie budynku komendy. Naszą przewodniczką była pani młodsza aspirant M. Słowik. Za szczególnie ciekawy uznaliśmy monitoring miejski oraz  pokój okazań. Poznaliśmy także psa policyjnego Drago, który od kilku lat wykonuje zadanie tropiące.

21 marca- Pierwszy Dzień Wiosny na sportowo! PDF Drukuj Email

W dniu wagarowicza tj .21 marca w naszej szkole odbyła się impreza  w czasie której  wspólnie bawili się uczniowie i nauczyciele obserwując zmagania o tytuł ‘’Najsilniejszego ucznia PG4”. Szkolni siłacze licznie stawili się z samego rana na hali sportowej by rywalizować  między sobą w  konkurencjach sportowych. Po wspólnej rozgrzewce przystąpili  „do walki” a zagrzewała ich licznie zgromadzona publiczność i głośny doping kolegów i koleżanek.